RSS

Monday, April 27, 2009

Kumawo Mariam!!! Saranghae~~ <3



Semakin dekat dengan periksa ni, makin banyak benda baru yang membuatkan hati saya teruja untuk mempelajarinya. Baru2 ini, 'chaletmate kesayangan saya yang wangi'*(apakah?) telah membuatkan saya tidak tidur semata2 untuk belajar menyelesaikan Rubik's cube.

Tak sangka, dalam permainan pun ada perkiraannya. Saya ingat dulu main hentam je main. Sebab tu la saya rasa tak layak nak main benda ni sbb saya bukan orang yg kreatif. Setelah hampir seminggu belajar, insyaALLAH hari ni kami akan berentap.

Terima kasih, Yayam kerana telah bersusah payah mengajarku yang sgt lambat pick up. Terima kasih, Yayam kerana mengambil berat pasal progress saya walaupon berada jauh di Kajang. Terima kasih lagi, Yayam kerana tak fed up dengan saya walaupun saya dah buatkan rubik's cube Yayam tercabut(bukan saya, Farisshah!!!). 

Kumawo, Siti Mariam Mohd! Jasamu dikenang selagi hayat dikandung badan~~~



4 cakap2:

lil Biruny said...

hehe.. ana godek2 rubric cube ni time tgh boring..

Huzayfah Hafas said...

sangat best sebenarnya main rubik's cube nih..
klu tahu selesaikan le..

mariam said...

sama-sama! nanti kena lawan lagi. u tak focus. cepat sgt ter"distract" ;p ;p

-mariam yang wangi!

Huzayfah Hafas said...

IBetol3...nnt I practice betol2...yg putih oren terbalik kot..cuba pasang balik...\(^.^)/